Breaking News

Poznati nemački novinar koji je razotkrio velike tajne nemačke politike pronađen mrtav …


Dr Udo Ulfkot, bivši nemački urednk novina čiji je bestseler razotkrio kako CIA kontroliše nemačke medije, je pronađen mrtav.

Ulfkot je bio urednik u Frankfurter Allgemeine Zeitung, jednim od najvećih novina u Nemačkoj, kada je objavio knjigu “Potplaćeni novinari,“ bestseler koji ga je koštao posla, a možda i života.
On je bio 56. nemački medij, kojem je zabranjeno da izveštava o svom radu u proteklih nekoliko godina, i za koga je javljeno da je umro od “otkazivanja srca.“
Bivši urednik najvećih novina u Nemačkoj je otkrio da CIA plaća novinare u Nemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji i Novom Zelandu da podmetnu lažne priče – i da CIA pokušava da dovede rat u Rusiju.
Priznajući da mu je život u opasnosti, Ulfkot je objasnio da je bio u boljoj poziciji nego većina novinara da razotkrije istinu, jer nije imao decu koja bi mogla biti ugrožena.
Govoreći za ruski list Russian Insider, Ulfkot je rekao: “Kada sam rekao Frankfurter Allegmeine Zeitung-u da ću objaviti knjigu, njihovi advokati su mi poslali pismo preteći mi sa svim pravnim posledicama ako objavim bilo koje ime ili tajne – ali to mi ne smeta. Vidite, ja nemam decu o kojima treba da se staram.“
Njegovi strahovi za rat u Evropi su ga doveli do odluke da kaže istinu o korporativnim medijima koji su pod kontrolom obaveštajnih službi u ime finansijske klase.
“Ja sam novinar oko 25 godina, i obrazovan sam da lažem, izdam, i da ne kažem istinu javnosti,“ rekao je Ulfkot za Russia Today. “Bio sam podržan od strane Centralne obaveštajne agencije, CIA-e. Zašto? Zato što sam pro-Amerikanac.“
“Nemački i američki mediji pokušavaju da dovedu rat narodu u Evropi, da dovedu rat u Rusiju. Ovo je tačka bez povratka, i ja ću ustati i reći.. nije u redu to što sam učinio u prošlosti, manipulisao ljudima, vršio propagandu protiv Rusije.“
Ulfkot je rekao da su većina novinara korporativnih medija u SAD-u i Evropi “takozvano nezvanično pokriće,“ što znači da oni rade za obaveštajnu agenciju. “Mislim da je to posebno slučaj sa britanskim novinarima, jer oni imaju mnogo bliže odnose. To je posebno slučaj sa izraelskim novinarima. Naravno, sa francuskim novinarima… To je slučaj sa Australijancima, sa novinarima iz Novog Zelanda, Tajvana,pa, ima mnogo zemalja“ rekao je on.
Ulfkotova knjiga “Potplaćeni novinari“ je postala bestseleru Nemačkoj, ali u bizarnom obrtu za koji Ulfkot kaže da karakteriše prekid izazvan CIA-inom kontrolom zapadnih medija, knjiga ne može da se objavi u nemačkoj štampi.
Ulfkot je rekao: “Ni jedan nemački mejnstrim novinar ne sme da izvesti o mojoj knjizi. U suprotnom će on ili ona biti otpušten. I tako imamo bestseler o kom ni jedan nemački novinar ne sme da piše ili govori.“
On dalje navodi da je u svojim pričama imao naređenje od CIA-e da podmetne u svojim novinama lažnu priču da je libijski predsednik Moamer Gadafi gradio fabriku otrovnih gasova u 2011. godini.
“Nemački i američki mediji pokušavaju da dovedu rat narodu u Evropu, da dovedu rat u Rusiju“, rekao je on za RT. Ovo je tačka bez povratka, i ja ću ustati i reći.. nije u redu to što sam učinio u prošlosti, manipulisao ljudima, vršio propagandu protiv Rusije, i nije u redu ono što moje kolege rade, i što su radili u prošlosti, jer su oni potplaćeni da izdaju narod ne samo u Nemačkoj, nego i širom Evrope… Veoma strahujem od novog rata u Evropi, i ne bih želeo da ponovo imam ovu situaciju, jer rat nikada ne dolazi sam od sebe, uvek postoje ljudi koji podstiču rat, a to nisu sam političari, to su takođe i novinari… Mi smo izdali naše čitaoce, samo da bismo pogurali rat… Ne želim više ovo, dosta mi je ove propagande. Živimo u banana republici, a ne u jednoj demokratskoj zemlji u kojoj imamo slobodu štampe!“
Webtribune.rs

1 коментар:

ranktrackr.net