Breaking News

Ivana Tramp se razvela od Donalda čim je saznala za preljubu: Saosećam sa Melanijom


FOTO: PROFIMEDIA

Ivana Tramp, prva supruga Donalda Trampa imala je posle još dva braka, ostala je u dobrim odnosima sa predsednikom Amerike da se čuju svakog meseca.
Bivša supruga današnjeg prvog čoveka Sjedinjenih Američkih Država je u dobrim odnosima sa Donaldom, ali i za Melaniju ima reči hvale, jer kako kaže, bila je dobra i korektna u odnosima sa njenom decom Donaldom Juniorom, Ivankom i  Erikom, prenosi Hello.

Ova intrigantna dama poznata je po burnom životu i bez dlake na jeziku je. Trampa je upoznala na promociji Olimpijskih igara u Montrealu 1976. godine.

A povod za razvod je bila Donaldova preljuba. Ivana ističe kako saoseća sa Melanijom jer je i sama prošla kroz sličan scenario:

 Razvela sam se istog trenutka kada sam saznala da me vara. Nisam želela osobu koja navodno odlazi na golf, a ja se pitam da li je stvarno golf. Neveru ne praštam i to je bio kraj," kaže Ivana.
 Znam da je Melaniji teško kada ne može slobodno da ode u šoping, restoran, pozorište jer su joj za petama tajne službe i 15 automobila... Zbog toga mi je drago da je ona u Beloj kući, a ne ja," rekla je ona.
Takođe, ono što je poznato, ova svestrana Čehinja je dobila prilikom razvoda 25 milona dolara, 350 hiljada dolara mesečne alimentacije i još neke nekretnine neprocenjivih vrednosti.

Udavala se još dva puta posle Trampa, a jedan od bračnih partnera, maneken, mlađi je od nje čak 25 godina.

Danas, ističe, nema vezu, ali uvek ima nekoga. 

HELLO/GLOSSY )

Нема коментара

ranktrackr.net