Breaking News

Butine i zadnjica bez grama celulita: Kako da se zauvek rešite masnih naslaga na kritičnim mestima!

Foto: Shutterstock


Ukoliko pitate žene ko im je neprijatelj broj jedan, verovatno bi bar 50 odsto njih reklo, naročito u letnjem periodu, da je u pitanju celulit. I da se ne lažemo, skoro sve žene ga imaju, na butinama, stomaku, rukama, zadnjici ili čak na svim ovim regijama, piše Kodren.com.



Nasuprot onome što možemo da vidimo na naslovnim stranicama magazina, na društvenim mrežama, čak i poznate ličnosti ga imaju, ali ga vešto skrivaju.



Naravno, to ne treba da znači da bi trebalo da ga se stidimo, jer je to sasvim prirodna stvar, međutim, ukoliko vam utiče na samopouzdanje i raspoloženje, ne treba da očajavate jer postoje načini kako da ga umanjite.



Celulit je obično posledica dobijanja telesne težine ili zadržavanja vode i toksina u organizmu. Stoga, postoje i načini kako da se rešimo ovog problema koji zadalje glavobolju mnogim ženama. Jedan od njih jeste izbor fizičkih vežbi koji stimulišu rast mišića i veći protok krvi. Plivanje je odlična opcija, jer voda podstiče cirkulaciju kakvu podstiče masaža, ali i sve vežbe koje uključuju skakanje, kao što je preskakanje vijače.



Međutim, ukoliko nemate vremena za odlazak na bazen ili ne volite da skakućete u mestu, imamo još nekoliko opcija, odnosno vežbi za vas, te vam predstavljamo ovaj dvadesetominutni trening:



1. 30 iskoraka
Menjajte noge tako da uradite 15 iskoraka levom i 15 iskoraka desnom nogom. Oni su odlični za zatezanje butina i gluteusa, pod uslovom da pravilno izvodite vežbu. Postarajte se da dišete pravilno sve vreme, da su vam noge i stomak zategnuti i da vam koleno ne prelazi liniju prstiju. Ukolliko želite da vežba bude dinamičnija, možete raditi iskorak u skokovima. Skakanje će pomoći da krv cirkuliše brže, a i tako ćete naterati sebe da budete koncentrisani i koordinisani dok ih radite, jer će vam biti potrebno dosta snage i stabilnosti.
2. 30 lateralnih iskoraka

Kao i u slučaju prethodne vežbe, smenjujte noge, samo u ovom slučaju radite iskorak u levu ili u desnu stranu, jer ćete samo tako uključiti u proces i mišiće koje retko koristimo. Pokušajte da se ne zaustavljate tokom vežbanja i koristite mišiće maksimalno.



3. 30 čučnjeva
Čučnjevi su potpuna vežba protiv celulita jer se fokusiraju kako na butine, tako i na gluetus. Imajte u vidu da što je čučanj dublji, tako je i vaša borba protiv celulita brža i jača. Izvodite ih sporije kako biste se koncentrisali na mišić. Postoje razne varijacije, tako da nećete pogrešiti ni u jednom slučaju.



4. 30 mostova
Ova vežba ne samo da se bori protiv celulita, već vam i pomaže da povećate zadnjicu. Za ovu vežbu je potrebno da legnete na ravnu površinu, na leđa, da stisnete gluteus što jače možete i da ostanete u toj poziciji tridesetak sekundi dok se ne spustite i ne ponovite proces.



5. 30 sekundi "sedenja" uza zid:
Sedenje uza zid je odlična vežba jer vaši gluteusi i butine podržavaju vašu telesnu težinu. Ukoliko imate problema da se zadržite u ovom položaju bar 30 sekundi, pokušajte kraći period vremena, a onda postepeno povećavajte.



Iako je vežbanje veliki deo procesa rešavanja problema celulita, ono nije i jedini deo. Proces možete ubrzati masažom, dovoljnim unosom tečnosti, odnosno vode (bar dve litre dnevno), ali i pravilnom ishranom i umerenošću.



Leto stiže, zato mislite na vreme!

Kodren

ranktrackr.net