Breaking News

Plan za uništenje Srba i drugih pravoslavnih naroda: ”Slovene ratom ne možeš da pobediš. Mi ćemo im dati lažne ideale i oni će sami sebe da unište”



Da postoji zavera protiv Slovena i da to nije prazna priča svedoče dokumenta odnosno “Doktrina američke borbe protiv istoka“ koju je napisao Alen Dalas, direktor CIA od 1953. do 1961. godine.

On je uputio direktivu američkim službama bezbednosti u kojoj se kaže:

“Rat je završen, polako ćemo sve izgraditi, i mi ćemo dati sve što imamo, sve zlato, svu materijalnu moć na magarčenje i zaluđivanje ljudi.

Čovečji mozak, svest ljudi skloni su promenama. Posejemo li tamo haos, mi ćemo neprimetno da im podmetnemo lažne vrednosti i primoraćemo ih da te vrednosti i prihvate. Kako? Mi ćemo naći istomišljenike, svoje saveznike i pomoćnike u njihovoj domovini.



Malo po malo, mi ćemo odigrati grandioznu po svom obimu tragediju pogibije svih pravoslavnih Slovena, i konačno, nepovratno ćemo ugasiti njihovu nacionalnu svest.

Literatura, bioskop i pozorište će proslavljati najniža ljudska osećanja. Mi ćemo na svaki način podržavati one koji budu usađivali u čovekov razum kult seksa, nasilja, sadizma i izdaje – jednom rečju svake nemoralnosti. U upravljanju državom, mi ćemo izazvati haos i nered. Neprimetno, no aktivno i postojano.

plan za uništenje rusa i srba

Pomagaćemo despotizam činovnika, korupciju i neprincipijelnost. Čestitost i pravednost biće ismevani, nikome neće biti nužni i biće smatrani ostatkom prošlosti. Grubosti i naglost, laž i obmana, pijanstvo, narkomanija, izdajništvo, šovinizam i neprijateljstvo prema narodima- sve ćemo to kultivisati u svest ljudi. I mali broj, veoma mali broj ljudi će shvatiti o čemu se radi. Ali, takve ćemo ljude staviti u bespomoćan položaj, ismevati ih, oklevetati i proglasiti ih otpadnicima društva.


Mi ćemo rušiti duhovne vrednosti, vulgarizovati i uništavati osnove narodne moralnosti. Na takav način ćemo rasklimati pokoljenje za pokoljenjem, lovićemo ljude u detinjstvu i mladalačkom dobu, uvek ćemo glavnu stavku da bacimo na omladinu, demoralisati, razvršćivati je. Eto, tako ćemo mi to da uradimo“.

Ova direktiva kao i mnoge pre i posle nje su usmerene direktno protiv pravoslavnih Slovena, pre svega Rusa i Srba. Vreme je pokazalo i dokazuje da se direktive i strategije američke sprovode pogotovo u poslednjih tridesetak godina.


No, moramo se mi Srbi uzdati u reči Mitropolita Petra I Petrovića- Svetog Petra Cetinjskog njegovom nasledniku Petru II Petroviću Njegošu, a one su bile: “Moli se Bogu i drž` se Rusije“!


Izvor: Srpska istorija

Нема коментара

ranktrackr.net