Breaking News

RASULO KOJE NI PUTIN NE KONTROLIŠE – Poslednji heroj Donjecka: Moji hoće da me uklone …


Heroj Ruskog proleća Pavel Gubarev, poslednji od dobro poznatih kandidata za mesto šefa DNR-a, koji bi mogao da se takmiči sa aktuelnim vršiocem dužnosti lidera republike, Denisom Pušilinom (nakon što nije dozvolio Aleksandru Kodakovskom da učestvuje u kampanji), rekao je da postoji ekstremni pritisak na njegovu porodicu, ali je obećao da će nastaviti borbu u izbornoj trci.

“U poslednjih nekoliko nedelja smo ja i moja porodica bili pod velikim pritiskom sa jednim ciljem – da odbijem učestvovanje u izborima, povučem moju kandidaturu i napustim takmičenje za mesto šefa DNR-a. Već sam izgubio mnogo, krivično gonjenje moje supruge se i dalje nastavlja,“ rekao je Gubarev.




“U samoj Rusiji su takođe pokušani administrativni pritisci u jednom broju regiona, uključujući Primorje, region Vladimir, Kakasiju i druge subjekte Ruske Federacije. Znate kako se to završilo za tadašnje vršioce dužnosti šefova regiona,“ dodao je on.

“Znajte da Pavel Gubarev zna kako da se bori. Koju god odluku donesete. Samo nemojte biti kukavice,“ rekao je on osoblju svog suparnika.

Sergej Belous, vojni komesar koji radi u Donjecku, objašnjava situaciju na sledeći način.

“Uglavnom, čudni poltički tehnolozi izgleda da prave čudne greške: prvo ne dozvoljavaju Kodakovskog – a glasovi opozicije uglavnom odlaze onda Gubarevu… a zatim, uplašeni ovim efektom, razmišljaju da i njega uklone sa svog puta,“ piše Belous u svom blogu.

Webtribune.rs

Нема коментара

ranktrackr.net