Breaking News

Kako ukloniti zubni kamenac pomoću jednog sastojka


Smeđe ili žute naslage na zubima možete ukloniti sami kod kuće!
Zubni kamenac – je čest problem, i savremena stomatologija predlaže dosta načina za njegovo uklanjanje. Ali, postoji metoda kojom se odlično rešava ovaj problem, a štedite i novac.
Temeljna higijena usne duplje veoma je bitna: ako se ne vodi briga o zubnoj gleđi, i na vreme ne odstranjuje zubni kamenac, može se razviti upalno oboljenje – paradontopatija kod koje infekcija dospeva kroz koren, u sam zub, koja izaziva i upalu mekog tkiva.
Na sreću, postoji prirodno sredstvo za prevenciju ove neprijatne bolesti!

Kako ukloniti zubni kamenac u kućnim uslovima:

Biće potrebno:
– 40 gr ljuske oraha
– 250 ml vode
Primena:
Prokuvajte ljusku u vodi u toku 20 minuta. Skinite sa šporeta i poklopite. Ohladite i procedite.
Pokvasite četkicu za zube u ovom rastvoru na desetak minuta.
Zatim njome, temeljno očistite zube, povremeno je umačući u rastvor. Ovu proceduru možete ponavljati i do tri puta dnevno.
Pripremljeni odvar možete koristiti 2 dana, posle pripremite novi. Već posle nekoliko dana rezultat će vas obradovati!
Ljuska oraha je moćno antibakterijsko sredstvo, koja, takođe, pomaže čišćenju i zubne gleđi od neprijatnih naslaga. Ova procedura je korisna i onima koji pate od krvarenja desni: upala brzo nestaje.
Podelite sa prijateljima ovaj prirodni recept koji bezuslovno deluje.
http://uspesnazena.com/

1 коментар:

  1. Rastala sam se od muža prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patio od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitao preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno spojio razoreni brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao okončati razvode i vratiti nečije bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da on ili ona voli Vas zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak za čaroliju Dr Apata je rješenje i odgovor na Vaš problem, WhatsApp / Viber sa njegovim brojem telefona: (+447307347648), kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme supružnika.

    ОдговориИзбриши

ranktrackr.net