Breaking News

Penzioner postavio oglas za gole čistačice: "Sjajan način da mi život bude zanimljiviji"

foto: thinkstock
foto: thinkstock
Penzioner Džon (70) iz Bristola u Velikoj Britaniji postavio je na internet oglas u kojem traži čistačicu za pranje prozora, ali koja će biti gola!
Verovali ili ne, dobio je osam odgovora na oglas. 

“Imao sam čistačicu skoro godinu dana, međutim, pre dve nedelje je dala otkaz”, rekao je Džon. 

Penzioner se pre 25 godina razveo od supruge i od tada je sam. Takođe, za svoj oglas kaže da nije nimalo nepristojan. 

“Čistačica koja je pre radila kod mene bila je studentkinja. Ona mi je stvarno učinila život zanimljivijim”, dodao je. 

Inače, kaže da je od raznih drugara dobio pohvalu jer ima snage da postavi ovakav oglas. 

“Žene su podeljene, neke misle da je ovo strašno i odvratno. Druge su za ovakav posao”, zaključio je penzioner.

Телеграф

Нема коментара

ranktrackr.net