Breaking News

MISTERIJA: Ogromna rupa pojavila se u dvorištu, a niko ne zna šta se unutra nalazi


Dva metra duboka rupa, koja se pojavila kada je Ema kosila travnjak, i dalje je misterija. A nekoliko zarđalih stepenica vode u unutrašnjost rupe.
Englezi Ema (45), i njen suprug Kevin Džejms (48), kontaktirali su kompaniju koja je 1984. godine izgradila kuću, ali nisu uspeli da saznaju gde vodi ova misteriozna rupa.
"Samo želimo da neko dođe i da nam objasni čemu ova rupa služi, ne želim da imam rupu u svom dvorištu. A ne želim ni da je popunim jer postoji mogućnost da je od istorijskog značaja", rekla je Ema.
Ema i Kevin u kući žive osam godina, i do sada nikakvih problema nisu imali. Ali je Ema u novembru primetila blago udubljenje u zemlji, a zemlja na tom mestu delovala je "sunđerasto".
"Dok sam stajala, zemlja je počela da propada, pa smo uzeli lopatu da bismo izvadili korenje trave, a rupa se odjednom proširila. Bilo je zastrašujuće. Kada smo pogledali dole, gotovo da ništa nismo mogli da vidimo. Nismo hteli da čačkamo više da ne bismo pogoršali situaciju. Samo se nadam da se neće pojaviti još neka rupa. Krajnje je vreme da neko dođe i kaže nam čemu služi i šta s njom da radimo", rekla je Ema.
Kevin je kontaktirao opštinu i komunalno preduzeće, ali niko ne želi da preuzme odgovornost.
(Metro.co.uk)

1 коментар:

  1. Rastala sam se od muža prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patio od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitao preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno spojio razoreni brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao okončati razvode i vratiti nečije bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da on ili ona voli Vas zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak za čaroliju Dr Apata je rješenje i odgovor na Vaš problem, WhatsApp / Viber sa njegovim brojem telefona: (+447307347648), kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme supružnika.

    ОдговориИзбриши

ranktrackr.net