Breaking News

Uticaj crtanih filmova na svijest djece

U svijesti odraslih crtani film je nešto što je apriori namijenjeno djeci. Ali iz nekog razloga, sve više roditelja sumnja u bezopasnost i korist za svoju djecu crtane produkcije? Otkuda taj opsesivni osjećaj zabrinutosti, kada vidimo našu djecu da gledaju crtane filmove? Pojavljuje se sumnja da se u tom trenutku dešava nešto pogrešno i nepopravljivo. Pokušaćemo da preokrenemo te sumnje u apsolutnu uvjerenost.
Veliki dio produkcije američke fabrike snova za našu djecu nije bezopasan. A ono malo što je ostalo može se gledati samo pod cenzurom roditelja i sa roditeljskim komentarima, u suprotnom svoju djecu ne podižete vi.

Možete li zamisliti da su naše bake i prababe povjerili nekome nepoznatom to najvažnije djelo, da priča djeci bajke. Zašto danas milioni roditelja dozvoljavaju svojoj djeci da gledaju crtane filmove, koje nijesu sami gledali, od autora o kojim ništa ne znaju a i cilj tih autora takođe je nepoznat.

Jer je bajka, to što formira u svijesti djeteta model svijeta slike mame i tate, prijatelja i neprijatelja, dobra i zla... Sve ono čime će se orijentisati cijelog života kao duhovnim kompasom.
Uzgred. Da li će vas vaše dijete paziti u starosti, ili smjestiti u starački dom, takođe zavisi od vaspitanja među kojim su bajke koje ste mu vi pričali, i od crtanih filmova, koje ste mu dozvolili da gleda.

Dijete gotovo sve informacije usvaja u obliku slika. Iz tih slika, kao od kockica dijete gradi svoj model svijeta. A glavna kocka u toj slici je slika žene, djevojke, djevojčice.

Gledajući junakinje crtanog filma djevojčice apsorbuju obrasce budućeg seksualnog ponašanja, a kod dječaka se formira matrica, kojoj će nesvjesno težiti prilikom izbora životne partnerke, majke njegove buduće djece. Ne govorimo samo o spoljašnjem izgledu, već o unutrašnjim, duševnim kvalitetima, koji se odražavaju u izgledu i način delovanja crtanih heroina.
Pogledali smo kilometre američkih crtanih filmova, snimili smo na traku stotine epizoda, gdje djeluju heroine ženskog pola i sve to pokazali dječjem psihologu. Psihologinica je bila šokirana viđenim. A mi smo bili šokirani njenim sudom.

Ispostavilo se da je većina heroina američkog crtanog konstruisana tako da sistematsko gledanje filmova sa njihovim učešćem kod djece dovodi do izumiranja funkcije produžetka roda.
To se objašnjava tako, slika žene je lišena romantike i tajne putem dodjeljivanja joj odraslog realizma, fiziologije i okrutnosti. Usput, devalviraju se i ismijavaju tradicionalne ženske osobine, kao što su: čednost, stidljivost, nesebičnost, skromnost i materinstvo.

To što rade strani, uglavnom američki crtani filmovi našoj djeci, može se kratko formulisati, je intelektualno skrnavljenje. To nijesu moje riječi, to je mišIjenje profesionalnog dječjeg psihologa.

Govorićemo o mehanici promjene psihe djeteta posredstvom zamjene slika. Ova tako jednostavna sredstva, često se sreću u stranim crtanim filmovima i tako su očigledna da ne možeš da se ne zapitaš kako to prolazi neprimijećeno kod odraslih, i bez otpora.

Boja. Glavna junakinja, obojena je u jarkim bojama. Ova tehnika eksploatira svojstvo dječje psihe da reaguju na sve najsjajnije. Tako, od početka do kraja videa pažnja djeteta je fokusirana na lik koji vodi gledaoca gdje poželi, ne davajući gledaocu mogućnost da se udalji i razmisli. Stoga, posebno, mala djeca sve ostave kad vide reklamu na ekranu i gledaju u nju opčinjeno.

Lice. Ne treba biti genije da bi primijetili glavne junakinje svih američkih crtanih filmova imaju isto lice. Ne samo da je to prosto dosadno, ali ako zamislite te crte na živoj mladoj ženi, ona će ispasti strašna. Uprkos toga, zbog učestalosti tog lica na ekranu, ono se pretvara u stečeni estetski stereotip. Na taj način, djevojčice će nastojati da liče na nešto što ne postoji. A dječaci kada odrastu, uzaludno će tražiti to " što u bijelom svijetu uopšte ne postoji". Šta mislite da li će oni naći jedno drugo?

             Ovo je proces stvaranja matrice nove Ijepote.
Zamjena Ijepote ružnoćom. S druge strane, to je otjelotvorenje u crtanim filmovima tendencije zapadnog svijeta za uniformisanost i pojednostavljenje: hrane, pića, težnji, misli i ženske Ijepote. U ruskoj istoriji, sličan proces se nazivao totalitarizmom i bio je međunarodno osuđen. Zašto animirani totalitarizm treba da čeka drugačija sudbina?! Uzgred, junakinja Volta Diznija, iz " Warner Brothers" i druge iz konvoja animiranih snova ne samo da izgledaju isto, već isto izgovaraju jedne iste riječi, isto djeluju. Stiče se utisak da oni uglas ponavljaju to što su vidjeli na televiziji, isto kao i naša djeca.

Cjelokupna slika glavne pozitivne junakinje je opasna stvar. Prosudite sami: nacrtaju tiražnu Ijepoticu, koju dijete identifikuje kao dobru i finu, jer su ga tome naučili. Dijete zna da dobro i lijepo treba podražavati. A onda toj slici dodaju sve gadosti kao što su požuda, okrutnost, nepoštovanje roditelja. Da, čak i to nije dovoljno. I na pozitivnoj slici te junakinje ovi paraziti neopaženo ulaze u dušu djeteta i počinju neprimjetno njome da upravljaju.

Imamo posla sa najvećim pronalaskom tehnologije obrade masovne svijesti, univerzalnim podsvijesnim vizuelnim modulom bez znaka dobra i zla. To je sjajno pakovanje sa opasnim sadržajem. Najjednostavniji primjer toga kako u lijepom pakovanju pakuju štetan sadržaj je osnaživanje romantične heroine, one iste koju dijete osjeća i imitira, atributima bijesa, mržnje i okrutnosti.  

Muškobanjaste žene u američkim crtanim filmovima za djecu dovode do konfuzije uloge polova u životu, što pod određenim uslovima u budućnosti može da prouzrokuje duboku seksualnu dezorijentaciju mladih Ijudi.

Mladalački uniseks stil u izvesnoj mjeri predstavlja nastavak uniseksa crtanog filma. Obratite pažnju kako romantična heroina gubi znake ženstvenosti i ne ponaša se samo kao muškarac, već kao supermen. Apoteoza ovog procesa su Fi crtani filmovi o robotima ili o mumiji. Samo spolja ostajući žena, junakinja nije samo muškarac po ulozi, nije samo Supermen, već dolazi iz pakla, demon.
A sada o sadizmu i izdaji u čistom obliku. Sigurno ste gledali ovu epizodu "Šreka" I sigurno ste vidjeli kako su se djeca smijala dok su gledala, to znači da ste sami bili svjedoci kako se postiže mijenjanje svijesti. Kako na našim očima stranci mijenjaju psihu vaše djece. To nije samo scena lijepog ubistva, to je devalvacija smrti. Ova epizoda preokreće čitav sistem dječje predstave o svijetu.  

Junaci "Šreka" su došli iz svijeta gdje je Božji dar kajgana. Nakon tog ubistvo zbog zabave dva gmizavaca, žabe i zmije izgleda nevino. U stvari, to je romantični atribut bajke preokrnut. Bajke, gdje žaba ne postaje princeza, već se princeza pretvara u zelenu nečist. I ova nečist je romantična heroina antibajke. Antiheroinu u toku priče prate anti romantične metafore, ubijanje žabe, ptice, zmije. Baš kao što normalne junake domaćih crtaća prati pevanje slavuja i cvjetanja zemlje.

 A sada, od mržnje, okrutnosti, izdaje i masakra lagano prelazimo na seks u crtanim. Naglašavam da se radi o crtanim filmovima za djecu! Amerike heroine crtanog filma: su realni, fiziološki, i imaju dobro razvijene obline odraslih žena koje znaju kako da koriste te forme.

Naravno, vi ćete se smijati ovim riječima, ali u ponašanju američkih crtanih heroina nema nevinosti. Toga što odlikuje filmsku produkciju za djecu od filmova za odrasle. Pogledajte, pokazujući simpatije za suprotni pol, crtana diva ne flertuje, ne okleva, ne spušta pogled ka podu. Ovo je iskusna žena čije je ponašanja neprirodno, vulgarno i konkretno zavodi. I lice heroine u ovom trenutku nije ogledalo duše, kao što treba da bude, već funkcionalni dio tijela. Sjećate se da karakteristično ponašanje heroina djeca kopiraju automatski.
Sada dodir i poljubac.  Poljubac treba je skriven, njegova fizička strana treba da je sakrivena od očiju malih gledaoca. Poljubac treba da se samo označi. U stranim crtanim filmovima sve je na izvolte, kao kod odraslih. Usne su otvorene i požudne. Ženi se može prići kako god te volja, kao običnoj stvari. Grbavac iz "Notr Dama" drži ciganku u pozi žrtvene životinje, Šrek nosi svoju djevojku kao vreću, a onda flertuje sa njom tako kako se ne flertuje sa pristojnim ženama. Ali ona to voli.
Po mišIjenju psihologa, postoje crtani filmovi za malene gdje je pokazana otvorena erotika. Na primjer, popularni antropocentrični crtać, gdje životinje igraju Ijude, "Tom i Džeri". Ponašanje mačake je enciklopedija ponašanja vulgarne ulične žene. Otvorene erotske poze. Na primjer, pogled gore, noga podignuta, ili ova jedna od najodraslih poza, glava muškarca u krilu žene. Ova poza pretpostavlja seksualnu vezu odraslih.

Posebno izdvajamo ponašanje mačka, jer on pokazuje dječacima gledaocima kako se treba ponašati prema ženama. On demonstrira nenormalnu grubost a mačka demonstrira kako tu grubost treba blagonaklono prihvatiti. Ovaj obrazac ponašanja po mišIjenju psihologa, ako dijete usvoji ovaj stereotip, isključuje se dalje među polovima odnos Ijubavi, uvažavanja i braka. Zamjenjuje ih sa stereotipom seksualnog partnerstva.


Seksualno partnerstvo, vraća vas na početak našeg razgovora, ono ne podrazumijeva stvaranje porodice, produžetak roda. Po mišIjenju dječjih psihologa, odrasli obrazac ponašanja, kao što je erotika, ne smije se prikazivati u dječijim crtanim filmovima. To je prerana disinhibicija djeteta u sferu nagona, za šta funkcionalno, moralno i fizički dijete još nije spremno. Ta iskustva neće imati normalan izlaz i osakatiće psihu djeteta. U budućnosti, to će dovesti do seksualnih problema, teškoće sa stvaranjem porodice i produžetka roda.

Ovi crtani filmovi izazivaju kod djece interes za to, što mora još dugo i čvrsto da spava. Za fizičko zlostavljanje naše djece odgovorni su pedofili, a za moralno, zapadni crtani filmovi. Kako tvrde dječji psiholozi, za normalan razvoj djeteta za prvo interesovanje za suprotni pol, neophodna mu je bajka, zagonetka, tajna. Samo preko romantike i stidljivosti pred suprotnim polom dječak može postati pravi muškarac. Samo skromna, čedna i stidljiva djevojka može da privuče sebi pravog muškarca, a ne čudovišta iz crtanih filmova kojim je danas preplavljen grad. Dječja skromnost i stidljivost su preduslov za stvaranje porodice i produžetka roda u budućnosti.

Problem je ozbiljan, naša djeca su izložena takvom masovnom bombardovanju slikama da se pojavila masovna pojava koju su psiholozi nazvali romantična glad kod djece. Njima treba princeza iz dječije mašte, a nude im ženu lakog morala, treba im romantika, Ijubav i mašta, a na njih sipaju seksualnu nečistoću.

Najglavnija, najsvetija, najvažnija za dijete je slika žene, u bajkama svih naroda svijeta to je slika majke. Kada smo počeli da je tražimo u američkim crtanim filmovima, susreli smo se sa nečim potresnim. Majka, materinstvo, poezija materinstva u tradicionalnom obliku prikazana je samo u crtanim filmovima o životinjama, kao što su " Kralj Lavova", "Knjiga o džungli", "Dambo", "101 Dalmatinac". Dirljive, sentimentalne i veoma dobre scene majkine brige za mlade, štenad, sloniće i druge mladunce. A kada je riječ o crtanim filmovima o Ijudima, ili onima u kojima životinje igraju Ijude.


 Procijenite sami. Doživjećete, kako se kaže, pravo gađenje.
Na primjer, patka-majka od "Metro Golden Maier-a". To je marginalna tvorevina koja pokazuje svoj donji veš mužu. U životu, tako izgledaju i ponašaju se alkoholičari. Njen glas, maniri, gestovi nijesu materinski. Čak i svoje dijete drži kao čašu. Njena poza ne štiti dijete.

Uopše, u američkim crtanim filmovima nijesmo sreli ni jednu Ijudsku majku, koja je bila mlada, puna snage, lijepa, koja izaziva kod malih gledalaca želju da se imitira. Sve su odbojne.

Zadržimo se na likovima iz crtanog filma "Šilja i njegov tim". Nijesu ni mladi, ni lijepi, već apatični, letargični, sa ružnim figurama. Još jedna uobičajena tehnika: majka je nacrtana potpuno srećna, ali je starica.

Sada ćemo vam pokazati to što se zove 25. kadar. Slika koja se pojavljuje na ekranu veoma kratko i svijest ne može da je kritički ocijeni. Takve slike po pravilu zapisuju se direktno u posvijest, kao hipnoza.

Crtani film "Ljepotica i zvijer". Da biste shvatili gledajte kardove. Ne mlada, ne lijepa žena sa iskrivljenim crtama od bijesa i mržnje. A u njenim rukama ne vidiš odmah da li su prasići ili Ijudske bebe. Odvratnija slika majke ne može se zamisliti jer je pomiješana sa spoljašnošću bijesne majke. Vjernik bi rekao da je to paklena parodija na bogorodicu. U zadnjem planu, nad svim tim, i iznad svega toga je prelijepa heroina.
Ova metafora donosi kod djevojčica odbojnost za materinstvo uopšte, a posebno za rađanje mnogo djece. "Ako želiš da budeš ružna, stara i siromašna, onda budi majka,  ako želiš da budeš vječno mlada i lijepa, onda ne rađaj." Djevojčicama navodno nude izbor, koji u suštini nije izbor. Jer se odluka nasilno, zamaskirano ugrađuje u podsvijest.

Irina Medvedeva, dječiji psiholog: Slike žena, to su slike buduće supruge i majke. I samo tako ih treba utisnuti u memoriju, i ne samo u svijest, već i u podsvijest djeteta. Kako kod dječaka tako i kod djevojčica. Za djevojčice to je obrazac imitacije, a za dječaka to je obrazac koga u budućnosti treba da izabere. Zar može takva žena iz crtanih filmova da pobuditi nešto, osim grube privlačnosti? Ponavljam, u najboljem slučaju. A u najgorem slučaju, ona izaziva samo gađenje, za ženski pol, za porodicu i za život uopšte. Jer ako je život naseljen sa takvim bićima ženskog pola, takav život je sumoran, besperspektivan. Besperspektivan život u kojima žene ne produžavaju rod.  

Djeca vole da gledaju crtane filmove. Roditelji znaju iz iskustva da nije sve što se sviđa djeci korisno. Na primjer, u ranom djetinjstvu, oni su voljeli da stave prste u utičnicu, dodirnu vatru, stave iglu u usta. Od svega ovoga, ste zaštitili svoju djecu.

Zašto milioni ljudi mirno gledaju kako njihovu djecu unakazuju crtani filmovi? Na kraju krajeva, ima li dijete pravo na normalno djetinjstvo ili nema?

Tekst iz filma: " Ubistvo djetinjstva - Uticaj crtanih filmova na svijest djece"

Prevela Beba Muratović - bebamur.com

Нема коментара

ranktrackr.net